dimarts, 17 de febrer del 2009

PICTOGRAMES

Hola!
Avui estudiarem els pictogrames que hi ha en els envasos de reactius químics, i que ens indiquen la seva perillositat. Heu de fer la fitxa que us donaré. Podeu entrar al laboratori virtual on trobareu tota la informació.
Quan acabeu podeu fer les activitats jclic de l'altre dia, explicar el que vam fer dilluns al laboratori, o fer aquestes activitats:
http://clic.xtec.net/db/jclicApplet.jsp?project=http://clic.xtec.net/projects/tralabor/jclic/tralabor.jclic.zip&lang=es&title=Trabajar+en+el+laboratorio+de+qu%EDmica

Que ho passeu bé!

Marta

3 comentaris:

  1. hola sóc la Eva i vaig faltar els dos primers dies, espero que l'ovtativa sigui interesant



    ATT;eva ~

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Laia, avui no a vingut la Júlia, la meva parella de laboratori.
    El dilluns la Marta ens va donar unes pipetes i peres per anar practicant amb les pipetes, saber mesurar i transvesar alguns líquids, en aquell cas, aigua. Entre la Júlia, la Xènia, la Ivette i jo ens em vam ensurtit força bé. Ho vam saber fe amb la pera i amb la boca.
    Avui ens han donat un paper dels perills del laboratori, i els em dibuixat per darrera, i hem fet un petit resum de cada un dels dibuixos dels perills.
    Aixó a sigut tot.

    Laia (Júlia)

    ResponElimina
  3. Ola soc la Queraltt!!!

    espero que sigui molt interessant aquesta optativa.

    ResponElimina